ΤΟΠΟ ΣΤΑ ΝΙΑΤΑ

Δίνουμε τόπο στα νιάτα και παρουσιάζουμε τις δημιουργίες, τις ασχολίες, τις περιπλανήσεις της Νέας Γενιάς!
Οι δημιουργίες των παιδιών μας..!
Σας παρουσιάζουμε:

Γιάννη Κεσσόπουλο


Σε σημείωμά του, με αφορμή πρόσφατη έκθεση του φωτογραφίας με τίτλο «Κράτησα τη ζωή μου ταξιδεύοντας», ο δημοσιογράφος Γ. Κεσσόπουλος αναφέρει:

«Αν δε βγεις έξω, δεν μπορείς να εκτιμήσεις τον τόπο σου, μου θύμισε αυτό το καλοκαίρι η φραγκοσυριανή από την Άνω Σύρο, το χωριό του Μάρκου Βαμβακάρη. Η φραγκοσυριανή που λογάριαζε την Ερμούπολη χωριό μέχρι που ταξίδεψε και συνειδητοποίησε το μεγαλείο της, τον πλούτο της, τον κοσμοπολιτισμό της.
 Sherlock Holmes, Λονδίνο, 2011 /(c)Γιάννης Θ. Κεσσόπουλος

«Στη ζωή μου, οι πιο μεγάλοι ευεργέτες μου υπήρξαν τα ταξίδια και τα όνειρα» έγραφε το Α4 στην πλάτη ενός δημοσίου υπαλλήλου, κολλημένο στην παλιά ξύλινη ντουλάπα στο γραφείο πρωτοκόλλου. Αντίσταση στην παραίτηση, μου ψιθύρισε.
«Κράτησα τη ζωή μου ταξιδεύοντας», δανεικό από Σεφέρη, γιατί ταξίδια και συναισθήματα ίσον ζωή. Ταξίδια, έρωτες, φιλίες, δεσμοί. Ό,τι μας καθορίζει.

Παρίσι, Ρώμη, Βερολίνο, Κωνσταντινούπολη, Βιέννη, Λονδίνο, Φλωρεντία. Άνθρωποι, συνήθειες, χρώματα, πολιτισμοί. Κτίρια, χώροι, φως, σημεία, ματιές ακαριαίες. «Κάδρα» της στιγμής, σημεία αναφοράς και αναμνήσεων. Εικόνες που προκάλεσαν και πάντα προκαλούν σκέψεις, συναισθήματα, συνειρμούς, συγκρίσεις και απορίες. Με την αρμονία να ‘ναι η λεπτή αισθητική κλωστή που συνέχει όλα αυτά».

ΒΙΟΓΡΑΦΙΚΟ

Ο πολυτάλαντος Γιάννης εκτός από ερασιτέχνης φωτογράφος, είναι επαγγελματίας δημοσιογράφος και δικηγόρος. Γεννήθηκε στις Σέρρες, το 1970. Σπούδασε νομικά στο ΑΠΘ. Ασχολήθηκε με το πολιτιστικό και με το πολιτικό ρεπορτάζ. Από το 1998 έχει εργαστεί ή συνεργαστεί με εφημερίδες (Εξώστης, Μακεδονία, Θεσσαλονίκη, Κεντρί, Karfitsa, Πρώτο Θέμα, Έθνος κ.ά.), με περιοδικά (Highlights, Εικόνες κ.ά.), γραφεία Τύπου (Νομαρχία Θεσσαλονίκης, Περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας κ.ά.). Έχει κάνει ραδιόφωνο και τηλεόραση. Έχει διατελέσει μέλος της διευθυντικής ομάδας στην εφημερίδα «Μακεδονία», διευθυντής της free press εφημερίδας «Karfitsa». Έχει δημοσιεύσει κείμενα σε περιοδικά όπως Εντευκτήριο, Θεσσαλονικέων Πόλις, Παράλλαξη κ.ά. Από τους ιδρυτές και "πρωταγωνιστές" της εξαιρετικής ιστοσελίδας  www.thinkfree.gr
Ανάμεσα στις δουλειές του και η συμμετοχή στο αισθητικότατο βίντεο για το Κρατικό Θέατρο Βορείου Ελλάδος - περισσότερα στην ανάρτηση μας:
ΚΒΘΕ, το μεγαλύτερο πολιτιστικό brand name της χώρας..!
_____________________________

Σας παρουσιάζουμε:

Δάφνη και Γιώργο
Απολαύστε τους!!!

 
Η Δάφνη και ο Γιώργος είναι οι 11%.
Οι 11% δεν είναι άλλη μια σχεδιαστική
ομάδα με συνηθισμένα concepts, ιδέες,
προϊόντα, κ.τ.λ...
Φυσικά η δουλειά τους είναι μπλα μπλα μοναδική.
Οι δυο τους μπλα μπλα μπλα σε Αθήνα και Βερολίνο.
Μπλα μπλα μπλα μπλα σε εκθέσεις.
Μπλα μπλα μπλα μπλα βραβεία και διαγωνισμούς.
Μπλα μπλα μπλα μπλα για μεγάλες εταιρίες.
Μπλα μπλα μπλα μπλα έξυπνος σχεδιασμός.
Μπλα μπλα όμορφα, απλά και πρακτικά αντικείμενα
που μπορείτε να καταναλώσετε...
να καταναλώσετε...να καταναλώσετε...

http://www.11percent.gr/index.php
______________________________

Για περισσότερες και πιο αναλυτικές
πληροφορίες, συνεχίστε να διαβάζετε ...
______________________________

Η Δάφνη Πετρακάκη και ο Γιώργος Ζερβάκης
είναι οι 11%. Πριν ασχοληθούν με το σχεδιασμό,
η Δάφνη ασχολείται με την δημιουργική απασχόληση
παιδιών μικρής ηλικίας, και ο Γιώργος ολοκληρώνει
τις σπουδές του σαν επαγγελματίας μάγειρας και
εργάζεται στον τομέα αυτό για τρία περίπου χρόνια.

Και οι δυο σπουδάζουν βιομηχανικό σχεδιασμό
στην ακτο και παίρνουν το Bachelor of Art degree
του Middlesex University το 2006 και 2005 αντίστοιχα.

Η Δάφνη συμμετέχει στον διαγωνισμό ''TEENAGE
FURNITURE'' της εταιρίας COW by NSR και του
DESIGN BOOM (2005). Μετά τις σπουδές
δραστηριοποιείται σαν σχεδιάστρια αντικειμένων
και σαν σχεδιάστρια εσωτερικών χώρων
για την εταιρία OPEN HOUSE.

Αντίστοιχα ο Γιώργος συνεργάζεται με τους
βιομηχανικούς σχεδιαστές Κωνσταντίνο Χούρσογλου
και Σωτήρη Λάζου, καθώς και με το Studio777 με
δουλειές για την L'OREAL, DAVIDOFF, JOSE CUERVO,
JOHNΝIE WALKER, MODECO, VARANGIS SCHEMATA,
NEO KATOIKEIN και SKOUROPOULOS. Κατόπιν εργάζεται
σαν υπεύθυνος σχεδιασμού της EXPOTECHNICA GROUP
ενώ παράλληλα διδάσκει στο τμήμα βιομηχανικού
σχεδιασμού του ΑΚΤΟ.


Η συνεργασία τους ξεκινά ουσιαστικά το 2006, όπου
κερδίζουν την πρώτη θέση στον διαγωνισμό της NEOSET
''Πρόταση Νέου Τρόπου Ζωής''. Δυο χρόνια αργότερα
αποτελούν και οι δυο μέλη του σχεδιαστικού τμήματος
του ομίλου NEOSET. Εκεί σχεδιάζουν για τη NEOSET,
NEOSET KOYZINA, και ΝΕΟ ΚΑΤΟΙΚΕΙΝ.

Οι 11% σχηματίζονται επίσημα το 2010.
Ξεκινούν συνεργασία με το concept store TR2 του
Γιώργου Καράμπελα και αποφασίζουν να μοιράζουν
πλέον το χρόνο τους μεταξύ Αθήνας και Βερολίνου,
συνεχίζοντας και απο μακριά τη συνεργασία τους
με τις ελληνικές εταιρίες.

Εκεί εστιάζουν επαγγελματικά και στα δικά τους
project δημιουργώντας αντικείμενα με γνώμονα την
απλότητα και τη χρηστική αμεσότητα, δίνοντας
ιδιαίτερη βάση στο στοιχείο της έκπληξης.

'Eχουν συμμετάσχει σε εκθέσεις όπως το
GREEN DESIGN FESTIVAL (Αθήνα, 2008),
GOING YOUTH FESTIVAL (Αθήνα, 2009),
DING PLASTIC CHAIR PROJECT (Αθήνα, 2010),
DESIGN LAB (Αθήνα, 2012),
DMY International Design Festival (Βερολίνο, 2013)
KIND + JUGENT (Κολωνία, 2013)
PLAYTIME (Παρίσι, 2014)


Ιστοσελίδα  http://www.11percent.gr/index.php
Email info@11percent.gr

_______________________________________

Σας παρουσιάζουμε:

Σοφία Μαραθάκη 

Σκηνοθετεί: Μωρίς Μαίτερλινκ, Εσωτερικό
esoteriko-02
  
Σιωπή. Θα ’ρθει και η σειρά μας. Σιωπή.

Η περιγραφή του Εσωτερικού του Μωρίς Μαίτερλινκ πρέπει να συντάσσεται με τη δομική απλότητα του ίδιου του έργου: στο εσωτερικό ενός σπιτιού μια οικογένεια (άντρας, γυναίκα, κόρη) περνούν την ανάλαφρη χαμογελαστή τους καθημερινότητα. Ακριβώς έξω από το σπίτι, τρεις αγγελιοφόροι παρατηρούν την οικογένεια, έτοιμοι να της μεταφέρουν το τραγικό νέο: η άλλη κόρη τους βρέθηκε πνιγμένη στο ποτάμι. 
Βρισκόμαστε μπροστά σε ένα τοπίο μηδενικής δράσης, στην απλωμένη στιγμή που συμπυκνώνοντας το βάρος του ακαριαίου εμπεριέχει ό,τι έχει προηγηθεί και ό,τι θα ακολουθήσει. Η στιγμή γίνεται το μάτι της βελόνας απ’ όπου θα τυλιχτεί ολόκληρη η κλωστή της ζωής. Μέσα από τους διαλόγους των αγγελιοφόρων αντιλαμβανόμαστε το βάρος της είδησης, παρατηρούμε μαζί το εσωτερικό και αναπλάθουμε την αλλαγή.
Το αριστούργημα του Μαίτερλινκ δεν είναι τίποτα περισσότερο από την περιγραφή μιας στιγμής, και η ουσία του το βάρος αυτής της στιγμής. Καινοτομώντας μέσα από την κομψότητα της μικρογραφίας, ο συγγραφέας καταφέρνει να υπογραμμίσει τα όρια, τα λεπτά σύνορα ανάμεσα στις ανθρώπινες καταστάσεις, την αλλαγή και τη ρευστότητα, ως δομικά στοιχεία στο ανθρώπινο συνεχές. Ο λιτός ποιητικός λόγος του Μαίτερλινκ (εξαιρετική η μετάφραση του Δημήτρη Δημητριάδη) κουβαλά όλο το στοχασμό του για τη ζωή και το θάνατο, την τραγωδία και την ελάχιστη απόστασή της από το καθημερινό.
Η συμβίωση του καθημερινού με το τραγικό, αποδίδεται δραματικά, μέσα από το παιχνίδι της θέασης. Κοιτούμε την οικογένεια στο εσωτερικό, σιωπηλό σαν βυθός, με την αυτάρκεια του μόνιμου χαμόγελου, σαν κοινότοπος πίνακας που θα μπορούσε να στολίζει το κάθε εσωτερικό σπιτιού, την κάθε ατάραχη οικογενειακή θαλπωρή. Ταυτόχρονα όμως κοιτούμε τους αγγελιοφόρους που κοιτούν το εσωτερικό. Μέσα από το λόγο τους δεν περιγράφουν απλώς τα όσα βλέπουμε (και τα όσα θα έρθουν) περιγράφουν ταυτόχρονα και το βλέμμα μας. Μέσα από την καλειδοσκοπική ταύτιση, το παράδειγμα του συμβάντος που παρακολουθούμε πολλαπλασιάζεται. Βρισκόμαστε ταυτόχρονα μπροστά σε ένα παράδοξο. Πρωταγωνιστές του έργου δεν είναι αυτοί που πρωταγωνιστούν (οι αγγελιοφόροι), αλλά αυτοί που βρίσκονται στο εσωτερικό. Και η ζωή που ενσαρκώνουν  γνωρίζουμε πως πια δεν υπάρχει, αυτό που κοιτούμε είναι το παρελθόν των πρωταγωνιστών, η απώλειά τους μετά την αναγγελία του πνιγμού. Οι πρωταγωνιστές του έργου δεν βρίσκονται καν μπροστά μας, κατοικούνε πια τη σιωπή.
Η παράσταση του Εσωτερικού στο Θέατρο του Νέου Κόσμου από την ομάδα Ατονάλ, σε σκηνοθεσία της Σοφίας Μαραθάκη, επιτυγχάνει ακριβώς γιατί καταφέρνει να μεταδώσει την ελάχιστη απόσταση και τη μέγιστη αντίθεση, ανάμεσα στους δύο χώρους και στις δύο καταστάσεις. Οι εξαιρετικές ερμηνείες αποδίδουν ανάγλυφα το κοινότοπο και το έκτακτο, οδηγώντας τα δεμένα προς την κορύφωση. Και μέσα από τον τονισμό του παιχνιδιού της θέασης, φεύγοντας αντιλαμβανόμαστε ποιο το εσωτερικό και ποιοι οι κάτοικοί του. 
___

Μωρίς Μαίτερλινκ, Εσωτερικό
Μετάφραση: Δημήτρης Δημητριάδης
Σκηνοθεσία: Σοφία Μαραθάκη
Δραματουργία: Ελένη Τριανταφυλλοπούλου
Μουσική: Βασίλης Τζαβάρας
Σκηνικά: Εύα Μαραθάκη
Κοστούμια Ιωάννα Τσάμη
Κίνηση: Βρισηίδα Σολωμού
Σχεδιασμός φωτισμών: Σάκης Μπιρμπίλης
Παίζουν:
Αλεξάνδρα Ντεληθέου
Εύα Νικηφόρου
Νέστωρ Κοψιδάς
Φωτεινή Παπαχριστοπούλου
Σωτήρης Τσακομίδης
Κωνσταντίνος Παπαθεοδώρου

Η παράσταση παιζόταν στο Θέατρο του Νέου Κόσμου, Δευτέρα και Τρίτη, μέχρι τις 15/4/2014

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου